دفترچه تلفن فارسي حرفه ای با امکانات پیشرفته برای ویندوز
      
گـــــرافيك انعكــــــــاس
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 18094
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

دفترچه تلفن

نرم افزار دفترچه تلفن پارسی سافت، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

برای هر دفترچه تلفن قادر خواهید بود گروههای مختلف با رنگهای دلخواه ایجاد کنید و مخاطبان را با توجه به گروههای ایجاد شده دسته بندی نمایید.

نمایش لیست مخاطبین به چند روش مختلف امکان پذیر است و با توجه به نوع تنظیمات انجام شده، می توان مخاطبان را به صورت لیست دسته بندی شده و یا رنگی (رنگ گروه مربوطه) مشاهده کرد. همچنین در نمایش ستونی قابلیت مرتب سازی بر اساس هر ستون وجود دارد.

جستجوی مخاطبان در این برنامه بسیار ساده است. کافی است عبارت جستجو را وارد کرده تا مخاطبانی که عبارت مورد نظر در اطلاعات آنها موجود است، لیست شوند. جستجو روی تمام اطلاعات یک مخاطب انجام می شود و یک جستجوی کامل است.

قابلیت پشتیبان گیری در نرم افزار دفترچه تلفن پارسی سافت وجود دارد و شما می توانید از دفترچه تلفنهای مختلف فایل پشتیبان تهیه کنید و اطلاعات فایل پشتیبان را به صورت یک دفترچه تلفن مجزا و بدون تغییر در سایر دفترچه تلفنها وارد برنامه کنید.

دانلود برنامه دفترچه تلفن  |  عکسهایی از محیط نرم افزار

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط توحید
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : گرافيك انعكاس