دختر زیبایی که سالها با دو قلب در سینه اش زندگی می کرد + عکس
      
گـــــرافيك انعكــــــــاس
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 18111
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
به گزارش پرداد به نقل از سه نسل: "هنا کلارک" نام دختر 16 ساله انگلیسی است که در سن 2 سالگی تحت عمل پیوند عضو قرار گرفت و پزشکان بدون آنکه قلب مریض وی را خارج کنند قلب سالمی را در کنار قلب وی پیوند زدند . خانواده این دختر وقتی دیدند قلب دخترشان نامنظم کار میکند او را در سن یک سالگی را نزد پزشک بردند ، پزشکان انگلیس پس از معاینات اولیه به خانواده این دختر اعلام کردند که قبل دخترشان استحکام لازم برای جریان گرفتن خون برخوردار نیست و احتمال مرگ وی وجود دارد.


[تصویر: 11174377639092368527.jpg]



در حالی که پزشکان از احتمال مرگ هنامطمئن شده بودند در یک اقدام حرفه‌ای به جای آنکه قلب بیمار وی را خارج کنند، قلب سالم دیگری را در کنار این عضو بیمار پیوند زدند و وی به مدت 10 سال با دو قلب به زندگی خود ادامه داد. اما سیستم دفاعی هنا از 2 سال پیش واکنش نشان داد و زندگی او به علت پس زدن عضو پیوندی به مخاطره افتاد.
این دختر که روز گذشته به سن 16 سالگی رسید برای نخستین بار در مقابل عموم ظاهر شد و درباره این عمل گفت: به علت آنکه سیستم دفاعی بدنم شروع به پس زدن این عضو کرد در سال 2006 پزشکان مجبور شدند من را مجدد عمل و قلب اصلی را از سینه خارج کنند و درحال حاضر مشکلی ندارم و بسیار سالم هستم ، که اگرچه این قلب پیوندی سالیان درازی با من خواهد ماند اما با خروج قلب اصلی از سینه‌ ام جای خالی آن را احساس می‌کنم.
پزشکان با معجزه توصیف کردن این عمل جراحی گفته اند خوشبختانه حال عمومی وی درحال حاضر خوب است .

 

مطلب ارسالی ازاحسان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 دی 1390برچسب:, توسط
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : گرافيك انعكاس