.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

  اطلاعات الکترونیکی 10 بانک لو رفت !!!

هجوم مردم به عابر بانک ها برای تغییر رمز !

سوء استفاده ای گزارش نشده است ...

امکان برداشت وجه فعلاً وجود ندارد !



هشدار بانک مرکزی به دارندگان کارت های بانکی :

رمز خود را تغییر دهید


اطلاعات الکترونیکی 10 بانک لو رفت، شرکت "ف.ا" اطلاعات را درز کرد، هجوم شهروندان به عابربانکها، وجود بیش از 122 میلیون و 500 هزار کارت بانکی، بانک مرکزی معاون فناوری ندارد؛ جدیدترین اطلاعات شوک جدید بانکی است.

مشاهدات خبرنگار عصرایران نیز حاکی از شکل گیری صف های غیر معمول در برابر عابر بانک هاست تا نسبت به تغییر رمز خود برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی اقدام کنند. انتقاد از بانک مرکزی به دلیل ناتوانی در حفظ اسرار بانکی مردم ، از عمده ترین مباحثی است که مردم در صف های عابر بانک مطرح می کنند.

:: اطلاعیه و پیامک های بانکها

بانک مرکزی در اطلاعیه ای به دارندگان کارت های اعتباری هشدار داد، در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی و به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبکه کارتی کشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانک های کشور ابلاغ شده ضمن اعلام مراتب به دارندگان کارت هایی که طی چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپردازها یا شعب بانک مربوطه نسبت به تغییر رمز کارت اقدام نمایند.

ضمن پوزش از برخی مشتریان بانک‌ها که ناچار به تغییر اجباری رمز خود هستند، لازم به ذکر است اتخاذ این تمهیدات صرفا به منظور ارتقای سطح ایمنی کارت‌ها صورت پذیرفته و درادامه توصیه‌های قبلی این بانک و بانک ‌های کشور مبنی بر رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری و کاربری کارت‌ها به مشتریان اکیدا توصیه می‌شود، حداقل هر 3 ماه یک بار نسبت به تغییر رمز اول و دوم (اینترنتی) کارت خود اقدام نموده و از قراردادن رمزهای کارت در اختیار اشخاص دیگر تحت هر عنوان جدا اجتناب کنند.

برخی از منابع خبری مطرح می کنند که این اقدامات امنیتی و انتشار اطلاعیه ها در پی موضوع احتمال سوء استفاده از 3 میلیون کارت بانکی توسط فردی صورت گرفته است، اما برخی از مسئولان بانکی مطرح می کنند که انتشار اطلاعیه ها به منظور تغییر رمز کارتهای بانکی موضوع جدیدی نیست و بانکها همواره به مشتریان خود این موضوع را هشدار می دهند.

:: شرکت "ف.ا" اطلاعات بانکی را لو داد

در همین باره خبرگزاری مهر نوشت: اطلاعات رسیده نشان می‌دهد اطلاعات بانکی از شرکت الکترونیکی "ف. ا" به بیرون درز پیدا کرده است. ماجرا این گونه روایت شده است که در پی اخراج یکی از مدیران این شرکت به دلیل اختلاف با مدیریت، این مدیر دیروز شنبه این اطلاعات بانکی را افشا کرده است تا نشان دهد در این شرکت عدم امنیت اطلاعات و روابط ناصحیح در بخش نظارتی سیستم بانکی وجود داشته است.

بررسی ها حاکی از آن است که در پی این ماجرا، اطلاعات بانکی 10 بانک کشور لو رفته است.

:: بانک مرکزی معاون فناوری ندارد

به گزارش مهر ، این اتفاقات جدی در نظام بانکی کشور در حالی مشتریان بانکی و دارندگان کارتها را نگران کرده است که بانک مرکزی هم اکنون معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات ندارد و مشخص نیست در صورت سوء استفاده احتمالی از حساب های بانکی چه کسی پاسخگو است و ضرر و زیان مشتریان را چه کسی تقبل خواهد کرد.

:: هجوم به خودپردازها

مشاهدات خبرنگار عصر ایران حاکی از حضور بیش از حد متعارف مردم در برابر عابر بانک هاست که با نگرانی برای تغییر شماره رمز خود در مقابل خودپردازها صف کشیده اند.









در این میان ، برخی عابر بانک ها ،کارت مشتریان را با این پیام که " تعداد ورود رمز بیش از حد مجاز است" اساسا نمی پذیرند و از مشتری می خواهند به شعبه مراجعه کند.

یک مقام آگاه در بانک ملی به مهر گفت: این بانک همواره به مشتریان خود حتی از طریق دستگاه های خودپرداز برای تغیر رمز هشدار می دهد و در اطلاع رسانی صحیح به مردم در این زمینه مدعی است.









وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر سوء استفاده از کارتهای بانک ملی گزارش نشده است، عنوان کرد: اقدام اخیر بانک مرکزی در پی انتشار اطلاعیه بانک ملی برای جلوگیری از سوء استفاده کارت های بانکی صورت گرفته است.

وی افزود: تغییر دوره ای رمز کارت های بانکی هر دو ماه یکبار به مشتریان توصیه می شود و این رمزها نباید دائمی باشد، بانک مرکزی از مشتریان بانکی بابت تغییر رمز پوزش خواسته است اما این کار باید توسط مشتریان انجام شود.

بانک ملی ایران در اطلاعیه خود در این زمینه آورده است: یکی از حربه های اصلی کلاهبرداران اینترنتی، هدایت کاربران پرداخت های الکترونیکی به سمت سایت های مشابه سایت اصلی و ذخیره کردن اطلاعات شخصی کاربر و سوء استفاده بعدی از این اطلاعات است.

بر این اساس لازم است هنگام استفاده از درگاه های پرداخت الکترونیکی، کاربران از طریق کنترل محتوای آدرس بار ( Address Bar) مرورگر ( Browser) خود مطمئن شوند از پروتکل امن https به جای پروتکل ناامن http استفاده می شود و در عین حال کاربران حتماً از صفحه کلید مجازی موجود در سایت برای ورود اطلاعات بهره برند.

همچنین سیستم های مورد استفاده در تراکنش های مالی، حتماً باید دارای نرم افزارهای ضدویروس (Anti virus) و ضد جاسوسی(Anti Spy) بوده، ضمن اینکه سیستم عامل و نرم افزارهای مذکور باید به روز باشد. کاربران برای پرداخت های الکترونیکی بهتر است از رایانه های شخصی به جای رایانه های موجود در اماکن عمومی و کافی نت ها استفاده کنند.









حفظ اطلاعات محرمانه شخصی کاربری به شرح نام کاربری ( User Name)، کلمه عبور (Password )، رمز دوم کارت و cvv2 و پرهیز از ارسال آنها به صورت نامه الکترونیکی و پیام کوتاه، تعویض فوری کلمه عبور و رمز دوم کارت در صورت افشای عمدی یا غیرعمدی آن ها و تعویض کلمات عبور در فواصل حداکثر یک ماهه از دیگر تأکیدات بانک ملی ایران است.

ضمنا لازم است کاربران در انتخاب کلمه عبور و رمز دوم کارت دقت کافی را داشته باشند، بدین صورت که کلمات عبور به صورت ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و علائم مجاز انتخاب شوند.








 


همچنین روابط عمومی بانک اقتصاد نوین نیز اطلاعیه ای را در این زمینه منتشر کرد. روابط عمومی این بانک صدور اطلاعیه تغییر رمز کارت بانکی را رویه ای عادی و در راستای حفظ امنیت مشتریان می داند و عنوان می کند که هیچ گونه سوء استفاده ای از کارت های این بانک صورت نگرفته است و گزارشی در این زمینه مطرح نشده است.







بانک اقتصادنوین در اطلاعیه ای از مشتریان خود که از خدمات کارت این بانک استفاده می‌کنند خواست به صورت ادواری نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند. به منظور افزایش ضریب امنیتی توصیه می‌شود دارندگان انواع کارت‌های بانک اقتصادنوین نسبت به تغییر رمز کارت‌های خود به صورت ادواری اقدام کنند. مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز این بانک نسبت به تغییر رمز کارت‌هایشان اقدام کنند.





بانک سامان هم روز گذشته اطلاعیه ای را مبنی بر ارتقا سامانه امنیتی کارت های الکترونیکی منتشر کرد که در این اطلاعیه آورده است: در راستای ارتقا امنیت این کارت ها احتمال دارد که برخی از مشتریان در مراجعه به پایانه­های مختلف بانک نتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. لذا در صورت مواجهه با چنین شرایطی صرفا با تغییر رمز کارت خود می توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

:: 122.5 میلیون کارت بانکی وجود دارد

تا پایان اسفند سال 90 در مجموع کارتهای بانکی 28 بانک کشور 122 میلیون و 562 هزار و 588 مورد بوده است که از این تعداد، 31 میلیون و 356 هزار و 676 کارت به تهران و 91 میلیون و 205 هزار و 913 کارت به سایر استانها مربوط می شود.

:: سوء استفاده ای گزارش نشده است

افشای اطلاعات مذکور الزاماً به معنای سوء استفاده از حساب های بانکی مردم نیست کما این که تا کنون نیز گزارشی در این باره وجود ندارد . با این حال ، تغییر رمز برای افزایش امنیت تبادلات و جلوگیری از مشکلات بعدی الزامی است.

:: امکان برداشت وجه "فعلاً وجود ندارد

همچنین فارس نوشت: در اغلب خودپرداز‌ها امکان برداشت وجه وجود ندارد و تنها گزینه تغییر رمز فعال است. برخی افراد برای برداشت وجه به خودپرداز مراجعه کرده بودند که تنها با گزینه تغییر رمز مواجه شدند و این مساله مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 1407
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : توحید
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
.

stop doing that lady واکنش دختران و پسران برای روابط نامشروع

واکنش دختران و پسران برای روابط نامشروع

 

چطور به روابط نامشروع ” نه ” بگویید ؟!

شاید یکی از پررنگ ترین دغدغه های دخترانی که به نیت ازدواج با کسی آشنا می شوند، این باشد که حد و مرز روابط را چطور تعیین کنند؟

وقتی طرف مقابلشان تو زرد از آب در می آید و درخواست نامشروعی از آنها دارد، چطور مقاومت کنند و رابطه را به پایان ببرند؟

چه کنند که طرف مقابل را قانع کنند و در مقابل دام هایی که برایشان پهن شده چه جوابی بدهند؟

لطفا جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 تحقیقات نشان داده که بسیاری از افراد، به این خاطر خویشتن داری را از دست می دهند که نمی توانند در برابر فشار روانی تقاضا برای ارتباط جنسی از طرف مقابل مقاومت کنند و با جدیت و صراحت نه بگویند. 

در این مواقع به احتمال زیاد طرف مقابل شما با زبان چرب و نرم حرف هایی می زند که ممکن است شما را به فکر فرو برد اما اگر از قبل برای هر کدام از این حرف ها جوابی آماده داشته باشید، می توانید به راحتی از دام ها فرار کنید.

می گوید: لمس کردن یکدیگر باعث رشد انسان هاست.

بگو: تو باید رشد کنی و اطلاعاتت را بیشتر کنی. من آن قدر پخته هستم که بدانم این کار، آرامش من و برنامه هایم (برای آینده) را خراب می کند.

می گوید: رفتار تو مثل یک بچه کوچک است…

بگو: اتفاقا رفتار من مثل آدم های باتجربه است. به اطرافت نگاه کن ببین ارتباط بدون مسئولیت پذیری و بدون برنامه چقدر جوان ها را بدبخت کرده است.

می گوید: تو کنجکاو نیستی. فکر می کنی به یک بار تجربه کردن نمی ارزد.

بگو: من درباره خیلی چیزها کنجکاو هستم؛ اما معنایش این نیست که بخواهم خودم قربانی بشوم، یا موش آزمایشگاهی باشم. هرچه باشد، امکان صدمه دیدن من هست؛ پس نمی ارزد.

می گوید: همه این کار را می کنند.

بگو: اولا خیلی ها خویشتن دار هستند، ثانیا بیشتر کسانی که تو می گویی، سرانجام سرشکسته و متأسف می شوند و ثالثا من همه نیستم و می دانم که چه کاری برای من صحیح است.

می گوید: برای اینکه دوستت داشته باشند، باید بیشتر جلو بروی.

بگو: من نمی خواهم برای دوست داشته شدن، اجازه بدهم کسی از من سوءاستفاده کند.

می گوید: ولی من دوستت دارم.

بگو: پس به تصمیم من احترام بگذار و احساسات مرا پایمال نکن.

می گوید: به من نشان بده که چقدر دوستم داری.

بگو: من با خویشتن داری و انتظار کشیدن تا روز ازدواج به تو نشان می دهم که چقدر دوستت دارم.

می گوید: کسی که چیزی نمی فهمد.

بگو: خودم و خدای خودم که این را می فهمیم.

می گوید: تو مرا علاقمند و حالا نباید این طور رهایم کنی؛ وگرنه رفتارت در حق من بی انصافی و غیرانسانی است. چطور وجدانت چنین اجازه ای می دهد؟

بگو: من هیجانات نابجای تو نیستم و نمی توانم به قیمت راضی شدن تو، خودم را به گناه و عذاب وجدان و سرزنش بیندازم و خلاف آنچه که به صلاح زندگیم هست عمل کنم. تو باید خودت را کنترل کنی.

می گوید: اگر قبول نکنی، دیگرانی هستند که با اشتیاق می پذیرند.

بگو: برایت متأسفم که مرا به خاطر این چیزها دوست داشتی؛ خوشحال می شوم که به سراغ دیگران بروی.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : توحید
ت : شنبه 20 اسفند 1390
.

farapix com 38c2d7f9232e72d64d6ebf4b67071f55 farapix com 3525cf27df8d6df20d33deea1cbfc76a Makeup Ideas 5 آرایش چشم حرفه ای + 6 اشتباه رایج در آرایش چشم 

آرایش چشم حرفه ای + 6 اشتباه رایج در آرایش چشم

 

آرایش چشم حرفه ای راهنمایی بابی براون

شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب خط چشم‌تان دارید، مهم تر از همه این است که آرایشی انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید. مهم ترین اصول در آرایش چشم انتخاب خط چشم، سایه و … است…

خط چشم، سایه چشم، و ریمل

*خط چشم
شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب خط چشم‌تان دارید، مهم تر از همه این است که آرایشی انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید. اگر ترجیح می‌دهید با مداد چشم کار کنید، نوع کرمی آن را انتخاب کنید که مجبور نباشید برای کشیدن خط چشم آن را روی چشمان‌تان فشار دهید.

خود من مدادهایی را دوست دارم که دودی رنگ هستند و به چشم فریبندگی خاصی می‌دهند. اگر دوست ندارید از مداد برای کشیدن خط چشم‌تان استفاده کنید،‌ می‌توانید از خط چشم مایع استفاده کنید. قبل از استفاده مطمئن شوید که خط چشم‌تان سبک باشد و روی چشم‌تان وزن زیادی ایجاد نکند.

*سایه چشم
مهم ترین مسئله در انتخاب سایه چشم این است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. روشن ( برای روشن سازی اوایل پلک) ، متوسط ( برای پایین تا میان چشم) ، و تیره برای گوشه‌های چشم. اگر دوست دارید از سایه‌های کرمی استفاده کنید، اما می‌بینید که دچار چین و شکن می‌شود، پلک چشمان‌تان را با یک رنگ روشن آماده کنید،‌ سایه چشم پودری بزنید، و سپس از سایه کرم مانند استفاده کنید. سعی کنید اوایل روز از سایه پودری استفاده نکنید. چرا که هر چه از روز می‌گذرد آرایش شما محو می‌شود.

*ریمل
ریمل راه خوبی است تا آنهایی که مژه‌هایی کم پشت دارند فریبندگی و دلربایی بیشتری به چشمان شان دهند. قبل از استفاده از ریمل، حجم آن را روی یک دستمال بگیرید. این تنها راهی است که از وزن اضافی روی چشمان‌تان جلوگیری کنید. از انتهای خط مژه‌هایتان شروع کنید، از پایین تا بالا را ریمل بزنید، ریمل را هم روی مژه‌های بالای چشمان‌تان بزنید، و هم روی مژه‌های پایین چشم‌تان. به یاد داشته باشید که ریمل را با قلم مخصوص خودش استفاده کنید و هر دو چشم را به طور برابر ریمل بزنید. من ریمل مشکی رنگ را برای آرایش روزانه ام ترجیح می‌دهم. اگر دوست دارید آرایش‌تان طبیعی به نظر برسد، از ریمل قهوه ای رنگ استفاده کنید. اگر می‌خواهید آرایشی متفاوت داشته باشید، از ریمل‌های رنگی آبی یا سبز استفاده کنید.هیچ محدودیتی روی انتخاب رنگ ندارید.


6 اشتباه رایج در آرایش چشم

1- چشمان گربه ای:
خط چشمانی که به سمت بالا کشیده می‌شوند؛ یعنی بالاتر و خارج از گوشه خارجی چشم کشیده می‌شوند- اما این آرایش از مد افتاده و زننده به نظر می‌رسد. بهتر است اگر می‌خواهید خط چشم‌تان بیرون از چشم‌تان بکشید از یک سایه چشم قهوه ای رنگ استفاده کنید.

2- چشمان درشت:
کسانی که چشمانی درشت دارند نباید از سایه‌های روشن و به رنگ‌های تند و نامتناسب استفاده کنند. مگر اینکه بخواهید برای جشن‌هالووین آرایش کنید. سعی کنید از رنگ‌های مات و تیره استفاده کنید.
سایه‌های سرخ رنگ: زدن سایه سرخ رنگ روی تمامی نقاط پلک پیشنهادی است که آرایشگران برای شما دارند. اما من می‌گویم اگر بخواهید از رنگ سرخ برای زدن سایه و استفاده از آن روی تمام نقاط پلک‌تان استفاده کنید رنگ چشمان‌تان را سرخ و یا صورتی نشان می‌دهد.بهتر است به جای این کار،‌از سایه‌هایی با رنگ‌های ملایم تر مانند صورتی مات وهلویی استفاده کنید.

خط چشم ناتمام: عقیده من این است که کشیدن خط چشم ناتمام از نیمه‌های چشم تا انتهای آن چشم را کوچک نشان می‌دهد و تاثیر کمی دارد. شما می‌توانید فقط بالای پلک‌تان را خط چشم بکشید، اما از داخلی ترین ناحیه چشم تا بیرون چشم آن را ادامه دهید.

هماهنگ کردن رنگ سایه‌ها: من به مشتریانم می‌گویم هیچ گاه رنگ سایه شان را با رنگ چشمان شان هماهنگ نکنند- مخصوصا اگر شما چشمانی آبی و یا سبز دارید. چشمان آبی رنگ با خط چشم آبی زیبا و جذاب می‌شود، اما با سایه چشم زیبایی اش را از دست می‌دهد. اصولا رنگ‌های طبیعی که در تضاد با رنگ چشمان شما باشد بهتر است.

ریمل‌های حجم دهنده: این ریمل زدن‌ها مربوط به سال‌های 1960 است،‌اما امروزه دیگر کاربردی ندارد. بهترین راه برای پرپشت نشان دادن مژه‌ها این است که با یک ریمل معمولی چند بار مژه‌های خود را ریمل بزنید. اگر احساس کردید مژه‌هایتان سنگین شده، با یک دستمال خشک حجم ریمل را از برس آن بگیرید.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : توحید
ت : شنبه 20 اسفند 1390
.

6z5m50t4ie0g39on0zh تست روانشناسی رنگ ها و اشکال 4lfmqsjmaqs1l0ip93n تست روانشناسی رنگ ها و اشکال 8gdrzeoycsl1evc61rtv تست روانشناسی رنگ ها و اشکال

3ul6ru7cuvvvj7f4aqn5 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال 3i0r0pgxbvu9kb4dyi2 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال xassteqvmy7ucab62d6h تست روانشناسی رنگ ها و اشکال

xft0zihny1w0x2jlpe3 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال ge7klpqyaghnactpq49q تست روانشناسی رنگ ها و اشکال nfqavgyuujcaim1egrhp تست روانشناسی رنگ ها و اشکال

از میان ۹ شکل بالا، تصویر مورد علاقه‌تون رو انتخاب کنید

حواستون باشه که رنگ و شکل، هر دو براتون خوشایند باشه

بعد توضیح مربوط به هر شکل رو، در ادامه مطلب بخوانید و ببینید

چه شخصیتی دارید!

 

 

 

 

 

 

١. 8gdrzeoycsl1evc61rtv تست روانشناسی رنگ ها و اشکال معقول و سازگار

در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می کنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می کنند. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است…

 

٢. 4lfmqsjmaqs1l0ip93n تست روانشناسی رنگ ها و اشکال تحلیل‌گر، قابل اعتماد و متکی به خود

حساسیت کنونی شما همیشگی است. همیشه تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه دیگران قرار گیرید. فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد. خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افرادی که با آنها در ارتباط هستید، اهمیت می دهید…

 

٣. 6z5m50t4ie0g39on0zh تست روانشناسی رنگ ها و اشکال آسوده‌خاطر، سرحال و بانشاط

عاشق زندگی آزاد هستید و سعی می کنید که حداکثر استفاده و لذت را ببرید. اعتقاد دارید که هر فرد فقط یک بار زندگی می کند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید…

 

۴. xassteqvmy7ucab62d6h تست روانشناسی رنگ ها و اشکال مستقل و نامعلوم

خواستار زندگی آزاد و بدون وابستگی هستید تا خودتان مسیر زندگی را مشخص سازید. تمایل هنرمندانه ای در کار و فعالیت های خود دارید. به آزادی خود اعتقاد دارید و بعضی اوقات کارهایی می کنید که برخلاف موردی است که از شما انتظار می رود. شیوه زندگی شما بسیار فرد گرایانه است. برطبق عقاید و باورهای خود زندگی می کنید و از تقلید خوشتان نمی آید…

 

۵. 3i0r0pgxbvu9kb4dyi2 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال درونگرا، حساس و متفکر

ترجیح می دهید تنها باشید تا این که بحث و گفت و گوی کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه ی محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، تقدیم می کند. از سطحی بودن بیزارید. می توانید برای مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید…

 

۶. 3ul6ru7cuvvvj7f4aqn5 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال عمل‌گرا، متکی به خود و ماهر

مسئولیت زندگی خود را به عهده می گیرید و به رفتار و کار خود بیشتر از شانس اهمیت می دهید. مسائل مختلف را به صورت عملی و ساده حل می کنید. نگاه واقع بینانه ای به اتفاقات روزمره زندگی دارید و سعی دارید مسائل را بدون تزلزل حل کنید…

 

٧. nfqavgyuujcaim1egrhp تست روانشناسی رنگ ها و اشکال آرام و محتاط

شما شخص بی تکلف، راحت و محتاطی هستید. به راحتی دوست پیدا می کنید اما از خلوت خود لذت می برید. بعضی اوقات دوست دارید تنها باشید تا به معنای واقعی زندگی بیندیشید و لذت ببرید. به آرامش احتیاج دارید، بنابراین به مکان های مخفی زیبایی می روید. اما گوشه گیر نیستید با این کار آرام می شوید و سپاسگزار زندگی خواهید بود…

 

٨. ge7klpqyaghnactpq49q تست روانشناسی رنگ ها و اشکال عاطفی، خیال‌پرداز و احساساتی

شخصی بسیار حساس هستید. از دید منطقی و عاقلانه به مسائل نمی نگرید. احساس تنها چیزی است که برایتان مهم است. همچنین رؤیا و آرزو در زندگی تان با اهمیت می باشد. نسبت به افرادی که احساسات و عواطف را نادیده می گیرند و فقط منطق برایشان مهم است، بی اعتنا هستید، و اجازه نمی دهید که احساسات و روحیه شما محدود شود…

 

٩. xft0zihny1w0x2jlpe3 تست روانشناسی رنگ ها و اشکال فعال و اجتماعی

به ریسک در زندگی علاقه مندید. دوست دارید کارهای متفاوت و جالبی انجام دهید و یا از دیگران بیاموزید. از یکنواختی زندگی بیزارید و دوست دارید نقش فعالی در کارها داشته باشید مایلید در همه کارها پیشقدم باشید...

 

 

 

براي احترام به نويسنده : منبع : http://khanomvakil.loxblog.com

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب انگيز , ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : توحید
ت : پنج شنبه 18 اسفند 1390
.

  هنـر قـدم زدن یـک دختـر روی بـرف!


در چند هفته گذشته هنرمندی به نام Sonja Hinrichsen به کمک پنج تن دیگر از دوستانش توانستند یک اثر هنری بر روی برف ایجاد کند. نکته جالب در مورد این اثر این است که تمام آن بوسیله قدم زدن و رد پا ایجاد شده است.
















































 

 

 



:: موضوعات مرتبط: عكس هاي جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : توحید
ت : سه شنبه 16 اسفند 1390
.

تعداد صفحات : 49


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی